Bonprix je německá firma, která vznikla v roce 1986 jako dceřinná společnost Otto Group. Provozuje zásilkový prodej v oblasti módy. Produktový sortiment Bonprix zahrnuje nejen dámské, pánské a dětské oblečení, ale také textilní výrobky a potřeby do domácnosti.
Pevný základ
Základní kámen společnosti položil Hans-Joachin Mundt a Michael Newe, roce 1988 nastoupil do vedení společnosti Josef Teeken. O několik týdnů později se na trhu objevil první katalog, který měl 32 stran. V roce 2015 měl katalog již více jak 200 stránek.
Obliba značky Bonprix
Od roku 1997 podniká Bonprix na internetu, odkud pochází více jak 50 % objednávek. Tento oděvní podnik má v současnosti více jak 70 obchodů v Německu a 30 v Rakousku, Švýcarsku a Itálii s celkovým počtem zaměstnanců okolo 4000. Na slovenském trhu firmu reprezentuje polská společnost Bonprix. Od roku 2016 tento internetový obchod navštěvuje měsíčně více jak jeden milion uživatelů.
Standard kvality a udržitelnost
Bonprix má ověřený postup testování kvality svých produktů, tzv. standard Ecotex. Jeho pokyny vycházejí z normy Oeko-Tex Standard 100. Společnost Bonprix je velmi pokroková, moderní a aktivní i v otázkách udržitelnosti. Při výrobě se zaměřuje na minimalizaci negativního vlivu na životní prostředí a klima, a to především v krajinách, kde se vyrábí jejich produkty.
Jedna z nejlepších v Německu
Společnost se pyšní titulem jedné z deseti nejlepších zásilkových společností v Německu a dnes oslovuje více jak 30 milionů zákazníků. S obratem 1,5 miliardy eur ve finančním roce 2016 / 2017 je společnost jednou z nejvýnosnějších společností ve skupině Otto.
Móda podle Bonprix
Bonprix miluje život a zná potřeby žen, ať už v každodenních hektických chvílích nebo během výjimečných životních událostech. Chce být součástí jejich každodenních životů, ale také u slavnostních příležitostí. Cílem Bonprix je, aby se jeho zákaznice cítily sebevědomě a krásně uvnitř i navenek. Na svých stránkách jim poskytuje také různé návody, např. pro výběr správné velikosti či střihu oblečení.
Standard kvality a udržitelnost
Bonprix má ověřený postup testování kvality svých produktů, tzv. standard Ecotex. Jeho pokyny vycházejí z normy Oeko-Tex Standard 100. Společnost Bonprix je velmi pokroková, moderní a aktivní i v otázkách udržitelnosti. Při výrobě se zaměřuje na minimalizaci negativního vlivu na životní prostředí a klima, a to především v krajinách, kde se vyrábí jejich produkty.